Cumpetizione di tira à tira
Un filu, chjude l'amicizia;
Un filu, rinfurzatu l'unità;
Un filu, deduce a lotta.
U 25 d'ottobre, dopu à 4 ghjorni di 14 partite è 29 round di feroce cumpetizione, a quinta cumpetizione di tira di guerra di Qingte Group hà inauguratu u mumentu di cunfrontu di punta.
U slogan "Venite, unu, dui" hà risonatu in tuttu u parcu. L'ochji fermi è e mani rosse dimustranu a vuluntà forte è inflexibile di u populu Qingte. Passu di cavallu fermu, abbassà u centru di gravità, una volta è una volta trascinate, retrocede, Gridendu, acclasciate, un simbulu di vittoria trà u swing corda rossa trà e duie squadre. A forma cambiante è a cumpetizione eccitante in u campu facenu eccitate a ghjente.
Amicizia prima, u ghjocu secondu, i participanti di u ghjocu fora di u livellu, u stilu di u ghjocu. Indipendentemente da successu o fallimentu, mostranu a postura di u populu Qingte, indipendentemente da a vittoria o a scunfitta, mette in risaltu l'elegante attitudine di u populu Qingte. Infine casting II squadra difenda campionu, Zhongli machining squadra vincìu lu sicondu postu, casting I squadra vincìu lu terzu postu.
Ci hè una vittoria è una perdita in u ghjocu, è ùn ci hè micca fine à i sogni. In a cumpetizione, tutti pensemu in un locu è strive à fà un locu. Cù a forza di a cooperazione di a squadra, avemu finalmente vintu u ghjocu. Spergu chì ogni staffu QINGTE pò cuntinuà à purtà avanti stu spiritu di squadra indomable, brave u ventu è l'onda in u futuru travagliu, è fà sforzi cuntinui per ghjunghje l'obiettivu di a visione di "diventà una impresa di seculu è di creà una marca mundiale".
Tempu di post: 27-oct-2022