U 7th Tug-of-War Competition di Qingte Group
In u caldu sole di principiu di dicembre, u Gruppu Qingte hà ospitatu a so 7a Cumpetizione di Tug-of-War. Bandiere culurite sbattevanu in a brisa frizzante d'invernu mentre 13 squadre si riuniscenu per cumpete. A determinazione per a vittoria brillava in l'ochji di ogni participante, prontu à mustrà u so spiritu di squadra è incarna u putere di unità in questu cuncorsu di forza è sulidarità.
Parte 1 Preliminari
U 2 di dicembre, cù a bandiera di l'arbitru chì sventava è u fischiu chì trapassava l'aria, a cumpetizione cuminciò ufficialmente. E squadre à ogni estremità di a corda s'assumigliavanu à dui armate pronti per a battaglia, afferrandu a corda strettamente cù determinazione è spiritu di cummattimentu scritti in tuttu u visu. U marcatu rossu in u mità di a corda si sbandava avanti è avanti sottu à e forze opposte, cum'è una bandiera di battaglia in u campu di battaglia, indicà a strada di a vittoria.
Prima di a partita, i capi di a squadra tiravanu a sorte per determinà i so avversari. Bada Company hà tiratu un addiu in a prima volta, avanzendu direttamente à a tappa dopu. Dopu à a prima volta di partite, sei squadre - Assemblea Zhongli, Dipartimenti Funzionali, Fase I di Fonderia, Magazzini Huiye, Cumpagnia di Veiculi Speciali è Fase II di Fonderia - emergenu vittorie per cumpete in a seconda volta.
Parte 2 Semifinale
In a seconda volta, Zhongli Assembly Team hà tiratu un addiu. Ogni squadra hà riflettutu nantu à e lezioni amparate è aghjustatu e so strategie. I canti ritmici di i cheerleaders di "Unu, dui! Unu, dui!" hà ritruvatu putenti, cum'è i membri di a squadra si riuniscenu à l'unisonu cù una determinazione invariabile. A squadra di a Fase I di a Fonderia hà riclamatu a prima vittoria di a volta, avanzendu cun successu. Dopu attentamente, a Squadra di a Fase II di Fonderia hà assicuratu a so vittoria, è infine, a Squadra di Magazzini di Huiye hà dimustratu a so forza rimarchevule per ottene a vittoria. Cù questi risultati, quattru squadre avanzanu à u cunfrontu finale !
Matchup intensu
Parte 3 Finali
U 5 di dicembre, ghjunsenu a finale assai attesa, è e squadre entranu in u campu di cumpetizione cun morale altu è spiritu di cummattimentu. A prima partita hà vistu a Foundry Phase I face off contr'à Foundry Phase II, mentri Zhongli Assembly hà battutu Huiye Warehousing in a seconda. Dopu chì i campi sò stati scelti, i partiti intensi cuminciaru. Les spectateurs résonnaient à travers le lieu, leur enthousiasme s'enflammait comme des flammes, enflammant chaque coin de l'arène.
In u playoff di u terzu postu, e squadre di Foundry Phase II è Zhongli Assembly cavavanu i so tacchi fermamente in terra, appoghjate in daretu à quasi un angolo di 45 gradi. I so braccia afferravanu a corda cum'è pinze di ferru, i musculi tesi cù u sforzu. I dui squadre sò stati in uguali, è à un certu puntu, i dui si sò colapsati à a terra in u calore di a lotta. Impegnati, si sò prestu prestu in piedi è cuntinueghjanu u feroce cuncorsu. I cheerleaders s'acclamavanu senza stanca, e so voci chjappà in l'aria. À a fine, Foundry Phase II hà riclamatu u terzu postu. Dopu un'altra volta di cumpetizione intensa è nervosa, u fischiu di l'arbitru hà signalatu a cunclusione di a finale. Foundry Phase I hè ghjuntu cum'è u campione, cù Huiye Warehousing hà pigliatu a pusizione di runner-up. À quellu mumentu, inveci di a vittoria o di a scunfitta, tutti s'acclamavanu, si strinsenu a manu, è si patevanu in u spinu, celebrendu u spiritu di camaraderia è di travagliu in squadra.
Cerimonia di premiazione
U vicepresidentu di u gruppu Ji Yichun hà presentatu premii à u campionu
U vicepresidentu di u gruppu Ji Hongxing è u presidente di l'Unione Ji Guoqing anu premiatu u vincitore
U Vicepresidentu Ren Chunmu è u Direttore di l'Uffiziu di u Gruppu Ma Wudong anu prisentatu premii à i vincitori di u terzu postu
Li Zhen, Ministru di e Risorse Umane, è Cui Xianyang, Ministru di u Partitu è u Travagliu di Massa, anu premiatu u quartu vincitore.
"Un arbre ùn face micca una furesta, è una persona ùn pò micca rapprisintà i tanti". Ogni participante in sta cumpetizione hà sappiutu assai u putere di u travagliu in squadra. Tug-of-war ùn hè micca solu un cuncorsu di forza è forza di vuluntà; hè ancu un viaghju spirituale prufonda chì insegna à tutti i membri di Qingte à stà uniti, cum'è eranu in questu mumentu, è per affruntà e sfide inseme. Purtatemu sta memoria cari in avanti mentre cuntinuemu u nostru viaghju attraversu a vita. Chì a prossima riunione mostra una volta di più u spiritu indomabile di Qingte - perseverante, mai cedendu, è lotta per a grandezza. Inseme, creemu capituli ancu più brillanti in a storia di u nostru successu!
Tempu di Postu: Dec-11-2024