Benvenuti CIMC Dongyue visita Qingte Group

Oghje, simu cuntenti di accettà CIMC Dongyue International Business Manager visità Qingte Group.A cumunicazione mutuale hè veramente un bon esempiu per cultivà l'altri.Pò un futuru megliu à l'area di veiculi speciali.Semirimorchi megliu in prezzu è tecnulugia à i clienti di tuttu u mondu.
Qingte Group hè una impresa diversificata specializata in Veiculi Speciali, assi di trasmissione, assi di rimorchi, è pezzi di l'auto cum'è ingranaggi è casting cù a forza di una bona qualità è un prezzu abbastanza competitivu.È immubiliare.
Sinceramente speru di stabilisce a cumunicazione cun voi per ogni pussibule cooperazione in u mercatu

※ Fabbricazione di rimorchi speciali persunalizati è esportazione di rimorchi di cuncepimentu propiu di Qingte.
I nostri rimorchi principali cumpresi u trasportu Cargo, rimorchi flatbed, rimorchi sidewall, rimorchi scheletru, Low Bed Trailer, rimorchi dipper, etc.
Onoratu di vedevi quì, Spergu chì stai bè !!

Sò assai ansiosu di stabilisce u nostru serviziu di fabricazione di semirimorchi cù a vostra cumpagnia postu chì avemu a nostra propria squadra dedicata è attellu chì serve tutta a Cina è l'oltremare.Permettimi di travaglià nantu à i vostri varii rimorchi per sperimentà i nostri servizii.
Sò sicuru chì ùn sarà micca deludente.

Furnemu servizii di supportu è trasfurmazioni per a fabricazione globale.
Personalizà u vostru trailer secondu i vostri principii
I servizii OEM o ODM in u statutu CKD / SKD sò dispunibili.
Pudemu furnisce servizii di fabricazione di metalli cumpresi taglio al plasma, laseratura, curvatura, saldatura, lavorazione, lucidatura, granigliatura, pittura, assemblaggio, ecc.
nutizie 4.


Tempu di Postu: Apr-28-2023
Invià e dumande
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.
dumanda avà