U Gruppu Qingte hà classificatu 13u in "100 principali imprese di fabricazione di Qingdao in 2021"

zxdfgs (1)

U 1 di nuvembre 2021 hè u ghjornu di l'imprenditore di Qingdao.Sicondu e Disposizioni di u Cumitatu di u Partitu Municipale è u Guvernu Municipale nantu à a Prumozione di l'Intraprenditorialità eccellente è u Supportu di l'Innuvazione, l'Imprenditorialità è a Creazione di l'Imprenditori (Trial) (Qingfa [2020] No.3) è i requisiti di stabilisce Qingdao 'Top 100 Enterprises' nutizie sistema di liberazione, l'Uffiziu Municipale di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione è a Federazione Municipale di l'Intrapresa anu realizatu u travagliu di classificazione di Qingdao Top 100 Manufacturing Enterprises in 2021. Dopu à a dichjarazione indipendente di l'imprese, l'industria di u distrittu è a cità è i dipartimenti di l'infurmazioni ricumandemu, l'esperti adoptanu i reguli di rivista, publicità di ricerca, determinatu 2021 Qingdao imprese manifattura top 100 ranking.Sta volta, Qingte Group hà classificatu 13th;Finu à trè posti da u 2020.

In quantu à a dimensione di l'imprese, 49 cumpagnie cù 700-2 miliardi di vinti in entrate, 25 cù 2-4 miliardi di vinti, 12 cù 4-10 miliardi di vinti, è 14 cù più di 10 miliardi di vinti.

Dapoi u so stabilimentu, Qingte Group hè stata aderisce à a pulitica strategica di "innuvazione indipendente, alta qualità è internazionalizzazioni low cost", cuncintrau nant'à u campu di manifattura machini.Attraversu u migliuramentu cuntinuu è l'innuvazione di i prudutti è di i tecnulugichi, u Gruppu Qingte cuntinueghja à furnisce i clienti cù prudutti cun efficienza di produzzione più alta è tecnulugia più avanzata.

Nantu à l'anni, u Gruppu Qingte hà avanzatu è sviluppatu in modu stabile.Mentre cresce continuamente l'investimentu in a RICERCA è u sviluppu è attachendu impurtanza à a furmazione di talentu, a cumpagnia hà prumuvutu gradualmente a trasfurmazioni di e forze motrici vechji è novi in ​​a fabricazione di l'equipaggiu high-end, facendu grandi passi da "Qingte Manufacturing" à "Qingte Intelligent Manufacturing".

zsdg

In u futuru, Qingte Group hà da esse impegnatu à u sviluppu di alta qualità è u sviluppu innovativu, è vi raddoppiarà i sforzi per rializà a visione di "Guadere l'industria di i veiculi è i ponti chinesi, un fornitore di servizii di fabricazione di veiculi speciali di prima classe, una impresa centenaria. , è una marca mundiale ".


Tempu di Postu: Dec-28-2021
Invià e dumande
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.
dumanda avà