Qingte Honor

Ligeru 1

U 2021-2022 (15) Conferenza è Esposizione Internaziunale di l'Automotive Lightweight ospitata da a Società Chinesa di Ingegneria Automobilistica (CAE) hè stata tenuta in Yangzhou da l'11 à u 13 d'Aostu. U prughjettu "Super Lightweight 400 Dual drive Axle Development and Industrial Operation", sviluppatu indipendentemente. è pruduciutu da Qingte Group è assuciatu à Beijing Foton Daimler Trucks, hà vintu u terzu postu in a "2021 China Automotive Lightweight Design Selection".

L'asse dual drive QT400 hè sviluppatu è cuncepitu in modu indipendentiGruppu Qingte, cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, è hè statu appruvatu più di 30 brevetti naziunali.Stu pruduttu faci un usu cumpletu di a tecnulugia ligera è d'alta affidabilità, riducendu u pesu da 110kg cumparatu cù i prudutti di u listessu livellu in l'industria.Hè u pruduttu di u ponte di camion pisanti cù u più altu livellu ligeru è l'applicazione di u mercatu batch in l'industria di l'assi domestica.À u listessu tempu, stu pruduttu pò esse equipatu di sistema di lubrificazione à tempu di spartera, cambiamentu d'oliu cù una lunghezza di 300 000 km è senza mantenimentu à a fine di a rota.

L'asse dual drive QT400 hè equipatu standard cù un trattore 6 × 4 di 49 tunnellati, chì pò currisponde à a putenza di u mutore 500HP.Attualmente, hà assuciatu à tutti i mudelli di i clienti di i veiculi cum'è Foton Galaxy è GTL in batch.

Cum'è l'unità di presidente di l'Axle Branch of China Association of Automobile Manufacturers, QingTE Group aderiscerà à u scopu di a dirigenza tecnologica è hè impegnata à furnisce prudutti d'assi d'alta qualità per l'industria di i veiculi commerciali di China.


Tempu di Postu: Aug-26-2022
Invià e dumande
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.
dumanda avà