A polizia di Tukwila ricupera droghe è soldi in risposta à e chjama da una rimorca flatbed arrubbata

U Dipartimentu di Pulizia di Tukwila hà annunziatu chì a polizia hà ricuperatu a droga è i soldi ghjovi dopu avè ricevutu una chjamata da un omu chì hà dettu chì anu trovu a so rimorca flatbed arrubbata rimorcata da un SUV.
Appena dopu à 1:00 pm, a polizia hà ricevutu una chjamata chì a rimorca era stata rimorcata in u bloccu 6800 di South 180th Street.
Quandu sò ghjunti, anu truvatu un SUV parcheggiatu nantu à una scala in a stazione di trasferimentu di u Bow Lake, cù un omu è una donna dentru.
A vittura hà avutu danni severi à a colonna di direzzione è ùn era posseduta nè da un omu nè da una donna.
A rimorca flatbed, chì u VIN hè stata dipinta è raschiata, hè stata trovata arrubbata, ma ùn era micca, in fattu, a rimorca di a persona chì avia chjamatu u 911.
Tutti l'omi è e donne in u SUV anu mandatu.Durante una ricerca, l'uffiziali di l'ordine anu truvatu una grande quantità di fentanil, metamfetamina è cocaina, è ancu una grande quantità di soldi.
L'omu è a donna anu cunfessu à a polizia ch'elli avianu pigliatu a droga.Sò stati purtati à l'uspidale per a valutazione per esse purtati in una prigiò induve seranu arregistrati.
© 2022 Cox Media Group.A stazione hè parti di u Cox Media Group Television.Amparate nantu à a carriera in Cox Media Group.Utilizendu stu situ, accettate i termini di u nostru Accordu d'Usuariu è a Politica di Privacy è capisce e vostre scelte in quantu à e scelte di publicità.Manage Cookie Settings |Ùn vende micca a mo infurmazione


Tempu di Postu: Aug-23-2022
Invià e dumande
Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.
dumanda avà